Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Aug 2024 09:33:15 +0300

Tere!

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/05808 
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Kose küla, 32 Jõhvi-Vasknarva tee// 
Aaviku// Ahtme metskond 162// Atika// Edu// Hallika// Haraka// Kaasiku// 
Kampuse// Mälgu// Niinemäe// Nurme// Nõmme// Orliku// Savi// Savivälja// 
Sillametsa// Sillamõisa// Sillaotsa// Sissesõidu// Suur-Kampuse// Tamme// 
Väike-Nurme// Linna küla, tee// Pargitaguse küla, 33 Jõhvi-Kose tee (Kose 
sidevõrk, VT2004) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: -

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27083272>  (menetlus nr: 
446518), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister